— t25&LA BADABADOC
Bilo bi šteta da biljke krepaju – španjolska verzija
O predstavi:
Bilo bi šteta da biljke krepaju je drama o prekidu dugogodišnje ljubavne veze, a u isto vrijeme to je drama koja tematizira sam proces pisanja. Drama tako govori o potrebi da se ispriča intimna povijest, ljudskoj potrebi za pričanjem priča i komunikaciji. Struktura same drama je otvorena, pruža brojne mogućnosti izvođenja, te poziva glumce na autorski rad.
U ovoj verziji govorimo o životu u Barceloni koristeći iskustva glumaca koji žive u tom gradu. Predstava ima tri različite verzije.
Autor djela je dio svake izvedbe i aktivno sudjeluje s glumcima i publikom kako bi pronašao najbolju verziju scenske reprezentacije djela.
AUTORSKI TIM
AUTOR I REDATELJ: Ivor Martinić
PREVODITELJICA: Nikolina Židek
IGRAJU:
VERZIJA JV: Júlia Ferré i Victorio D’Alessandro
VERZIJA NG: Núria Adrián Campbell i Guillermo Miranda
VERZIJA JA: Júlia Ferré i Adrià Escudero
FOTOGRAFI: Clàudia Pons Bayén, Albert Mateo Bachs, Gabriel Vorbon
PREMIJERA: 08.04.2021., La Badabadoc, Barcelona, Španjolska
FESTIVALI, PROGRAMACIJA I GOSTOVANJA:
08.04.2021.-02.05.2021. La Badabadoc, Barcelona
27.4.2021.-17.06.2021. La Nau, Rubi
03.09.2021.-04.09.2021. Midsummer Scene Festival, Dubrovnik, Hrvatska
07.10.2021.-10.10.2021. 1. Festival de Teatre de Vilajoan Fabià Puigserver, Vilajoan
13.10.2021.-08.12.2021. La Badabadoc, Barcelona
01.03.2022.-13.03.2022. Moscú Teatro, Buenos Aires, Argentina
09.03.2022. Teatro Repertorio, Vicente Lopez, Argentina
10.03.2022.-12.03.2022. Escenario-40, La Plata, Argentina
07.05.2022.-25.11.2022. El Umbral de Primavera, Madrid, Španjolska
02.12.2022.-04.12.2022. El Casal de Llavaneres, Sant Andreu de Liavaneres, Španjolska
03.12.2022.-13.05.2023. Sala Pangoli, Barcelona, Španjolska
BROJ IZVEDBI:
VERZIJA JV: 39 izvedbi (2021.-2022.)
VERZIJA NG: 8 izvedbi (2021.)
VERZIJA JA: 21 izvedba (2022.-)
UKUPAN BROJ IZVEDBI: 68
Osvrti
Razbijanje “četvrtog zida” ne umanjuje interes postignut preciznim tekstom. Snažne izvedbe Victoria D’Alessandra i Júlie Ferré, zajedno s točnim pauzama, pružaju veću snagu i pravu dozu emocija. (…) Nakon premijere u Barceloni i Hrvatskoj, Ivor Martinić premijerno izvodi beskompromisnu i osjetljivu predstavu, u kojoj razborito i emotivno razmišlja o danima nakon rastanka.
Daniel Gaguine, El Caleidoscopio de Lucy
U maloj sali kao što je La Badabadoc, glumci se nemaju gdje sakriti. Sa scenografijom koja je praktički nepostojeća, nekoliko stolica i njihovom maštom, oni su centar radnje. Ali ne trebaju se sakrivati iza ničega, njihove interpretacije govore sve. (…) Već dugo nisam vidjela glumce koji rade s tolikom istinitošću. Oboje su veličanstveni u svojim ulogama, intimni, ali bogati nijansama.
Na početku me iznenadilo što je redatelj također na sceni i u nekim trenucima daje upute ili postavlja pitanja glumcima, ali ubrzo ulaziš u kod predstave i ništa ti ne smeta, štoviše, donosi puno toga. Za mene su ti trenuci predstavljali vrlo zdravo udaljavanje od radnje. Kao gledatelju, to te vraća u stvarnost, ali te ne izbacuje iz priče, jer si toliko uvučen i emocionalno dirnut da ne izlaziš. Mislim da je to alat koji vrlo dobro funkcionira i daje vrlo originalan pečat režiji.
Paula Castillo Rodriguez, Recomana